به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «محمدحسین دشتدار» رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهارکرد: استان قزوین به عنوان استان پایلوت اجرای طرح عملیات خط کشی با بهره گیری از نانو رنگ ترافیکی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انتخاب شده است.

وی افزود: عملیات خط کشی آزادراه قزوین-زنجان با پیگیری جلسات و مصوبات طرح ملی کاج (کاهش آسیب‌های جاده‌ای) و با همکاری دفتر نگهداری علایم تجهیزات و توسعه ایمنی راه سازمان راهداری، معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری و اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان قزوین در آزادراه قزوین_زنجان کلید خورد.

دشتدار عنوان کرد: اعتبار تخصیص یافته برای اجرای این عملیات ۲هزار و ۱۰۰میلیارد تومان است که در ۴۰کیلومتر از باند رفت و برگشت آزادراه قزوین-زنجان اجرا می‌شود.

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: رنگ‌های نانو یکی از فناوری‌های به روز در خط‌کشی جاده‌ها و در نتیجه ارتقای ایمنی آنها است که با افزایش مقاومت و طول عمر رنگ و کاهش ساییدگی، نیاز به تجدید رنگ و هزینه‌های مربوط به آن را کاهش می‌دهد.

46

source

توسط spideh.ir