به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در جشنواره مهر خدمت شهرداری شیراز که با حضور نایب‌رئیس و جمعی اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین خانواده بزرگ مدیریت شهری در سالن همایش‌های شهر راز برگزار شد، اظهار کرد: این کلان شهر در سال‌های طلایی توسعه خود قرار دارد و این موضوع شعار نیست. چرا که چند برابر شدن بودجه شهرداری در سایه انضباط مالی، فعالیت‌های شبانه‌روزی تمامی حوزه‌های خدمات شهری و عمرانی، اجرای ده‌ها پروژه و ابَر پروژه عمرانی و زیرساختی به صورت همزمان در تمام نقاط شهر، ۱۰ برابر شدن فعالیت‌های مبتنی بر توسعه سرانه‌های فرهنگ و هنر شهر، توسعه همزمان خطوط مترو، همه و همه در سایه تلاش، همدلی و همراهی خانواده بزرگ مدیریت شهری میسر شده است.

وی افزود: شهرداری به عنوان خانه یک خانواده بزرگ، یک مفهوم مشترک را ایجاد می‌کند که شهرداری ورای تمام رسالت خود، یک فرهنگِ زیستی برای همه اعضای خود است.

شهردار شیراز با بیان اینکه یک سال دیگر را با روزهایی پرفراز و نشیب سپری کردیم اما در کنار هم بودیم، تصریح کرد: این روزها گاهی سنگین گذر بودند و گاهی هم خوب، اما آنچه مفهوم این خانواده با اصالت را پررنگ ساخته است، درک این موضوع بوده است که روزهای سخت هم دوام نمی‌آورند و آنچه می‌ماند، یکدلی و همراهی‌هایی است که سرمایه‌های اصلی شهرداری یعنی کارکنان این مجموعه با هم داشته‌اند.

اسدی خاطر نشان کرد: شهرداری از خلال تمام تنگناها با موفقیت عبور کرده و جا دارد از خانواده بزرگ شهرداری تشکر کنم.

وی اضافه کرد: اگر امروز مدیریت شهری توانسته منشأ بسیاری از تحولات شهری شود و در انجام رسالتی که بر عهده دارد موفق و ممتاز ظاهر شود و به اذعان بسیاری، چهره شهر را دگرگون کرده و فضیلتی به نام اعتماد عمومی و اجتماعی شهروندان را در کنار خود داشته باشد، اگر در تمام عرصه‌های خدمات شهری، عمرانی و فرهنگی توانسته حرف‌های تازه‌ای برای گفتن داشته باشد و حس ارزشمند بودن را به شهروندان دهد و به سهم خود کیفیت زندگی را بالا ببرد و اگر جهانیان شهرداری شیراز را متولی اصلی بسیاری از رویدادها از جمله پایتخت جهانی صنایع دستی، پایتخت زیست‌محیطی شهرهای آسیایی، عضو هیأت مدیره شهرهای تاریخی جهان و نامزد ده‌ها عنوان جهانی دیگر می‌دانند، بدانید که راهمان را درست طی کرده‌ایم.

در آستانه فصل نوینی از نهضت خدمات رسانی و امیدآفرینی هستیم

شهردار شیراز با بیان اینکه تمام اقدامات در رساندن شیراز به جایگاه واقعی خود ادامه دارد، تاکید کرد: این موضوع باعث شده است این کلان شهر روز به روز، توسعه یافته تر، ایمن تر، سبزتر، تمیزتر، زیست پذیرتر، پایدارتر، مفرح‌تر، پرنشاط‌تر و امیدوارتر برای زندگی باشد.

ارائه بسته یکصد همتی شهرداری شیراز به عنوان دستاورد مدیریتی شهری موضوع دیگری بود که اسدی به آن پرداخت و اظهار کرد: با حمایت شورای اسلامی شهر در دور ششم و همت خانواده بزرگ شهرداری برای یک جهش تاریخی در شیراز آماده‌ایم و این همت والایی می‌طلبد.

وی شیراز با بیان اینکه امروز این کلان‌شهر بر قله افتخار ایستاده است، افزود: در آستانه فصل نوینی از نهضت خدمات‌رسانی و امیدآفرینی هستیم.

شهردار شیراز در ادامه با اشاره به فعالیت‌های دیپلماسی شهری در راستای جذب و استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی از اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در بوستان کوهستانی دراک ابراز خرسندی کرد.

اسدی همچنین با بیان اینکه از تمام فرصت‌های قانونی برای بهبود وضع معیشت و رفاه خانواده بزرگ شهرداری شیراز استفاده خواهد شد، تصریح کرد: در دو سال اخیر اقدامات خوبی در زمینه پرداخت نظام مند حقوق، بیمه، بازنشستگی و افزایش سرانه رفاهیات انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: اولویت خود را ایجاد نشاط، امیدواری، احترام و کرامت انسانی برای خانواده بزرگ شهرداری می‌دانم و امیدوارم در کنار هم، گام‌های مؤثری جهت حل مسائل و مشکلات شهر و شهروندان برداریم و پاسخگوی شایسته مردم باشیم.

source

توسط spideh.ir