به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، امروز_شنبه بیست و هشتم مهر_ با حکم «ایرج مؤذن» فرماندار تالش سه عضو شورای اسلامی شهر تالش عزل و اعضای علی‌البدل جایگزین آن‌ها شدند.

در تاریخ پانزدهم مهرماه جاری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تالش علیه سه عضو شورای شهر تالش به علت تضییع حقوق عامه و معطلی امور شهری اعلام جرم کرده بود.

محمد صفری دادستان عمومی و انقلاب تالش اعلام کرده بود با توجه به اینکه در چند ماه اخیر جلسات هیئت رئیسه شورا در تالش برگزار نشده و موجب تضییع حقوق عامه و معطلی امورات شهری شده لذا به آنان مهلت داده شد تا ظرف ۱۰ روز، جلسه‌ای برای انتخاب هیئت رئیسه تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه سه نفر از اعضا جلسه را ترک کرده و نشست انتخابات هیئت رئیسه از رسمیت افتاده است، افزود: به موجب ماده ۵۷۶ قانون مجازات اسلامی (بخش تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) و همچنین ماده ۶۰۷ قانون مجازات اسلامی (تمرد از دستور قضائی) برای این سه نفر اعلام جرم شده و در دادسرای تالش پرونده قضائی تشکیل شد، پرونده در حال رسیدگی است و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

پس از گذشت مدت زمان تعیین شده باز هم این جلسه برگزار نشد و در نهایت امروز با حکم فرماندار شهرستان تالش، بهزاد پورپناه، عبدالله حسین پور و وحید یوسف زاده عزل و سه عضو علی‌البدل، سهیل سلامی ریک، احمد قلعه کفایی و حمید صمدی جایگزین آنها در شورای اسلامی شهر تالش شدند.

۳ عضو شورای شهر تالش عزل شدند

source

توسط spideh.ir