به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، فاطمه محمدبیگی عصر امروز _یکشنبه بیست‌ونهم مهر_ در حاشیه افتتاح طرح آسفالت راه روستایی و شبکه داخلی آب روستای کامان در الموت غربی اظهار کرد: برای رسیدگی به وضعیت جاده‌ها بارها سفر به الموت داشته و سعی نمودیم که حوزه‌های صعب‌العبور را بیشتر حمایت کنیم.

وی افزود: ۳۰ درصد از راه‌های روستایی قزوین خاکی و بدون آسفالت است که در سه سال گذشته با همراهی بسیج سازندگی میزان بازسازی و بهسازی جاده‌های روستایی نسبت به سالیان قبل از آن سه برابر شده است.

نایب‌رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین درباره وضعیت آب شرب روستایی استان قزوین خاطرنشان کرد: در بحث آب شرب روستایی، مخازن آب روستایی، ذخیره آب کشاورزی، لوله‌گذاری آبراه‌های کشاورزی و آبرسانی به مزارع کشاورزی اقدامات جهادی زیادی در راستای محرومیت‌زدایی انجام شده که ادامه خواهد داشت.

محمدبیگی با اشاره به دیدار خود با وزیر نیرو تصریح کرد: در دیدار با وزیر نیرو پیگیر تخصیص اعتبار جهت اجرایی شدن پروژه تصفیه خانه فاضلاب اقبالیه از وزیر نیرو شدیم که بر این اساس با قول مساعد دکتر علی‌آبادی مقرر شد اقدام لازم در این مورد از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در راستای اجرای طرح‌های آب‌رسانی روستایی تاکید کرد: امروز چالش آب به عنوان یک مطالبه مهم مردمی در استان و کشور مطرح است و به همین خاطر باید این موضوع از اولویت‌های دولت باشد.

source

توسط spideh.ir