یوسف اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، از آتش‌سوزی در یک مجتمع اداری-تجاری در شهر قزوین با ۱۳ مصدوم خبر داد و اظهار کرد: در تماسی که عصر امروز با واحد ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی قزوین گرفته شد که تماس اولیه حاکی از آتش سوزی در یک واحد اداری – تجاری در خیابان فلسطین شهر قزوین داشت.

وی افزود: در ابتدا به سرعت شش آمبولانس، یک موتورلانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که در ادامه تعداد آمبولانس‌ها به هشت آمبولانس جهت انجام اقدامات درمانی برای مصدومین احتمالی اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین ادامه داد: این حادثه ۱۳ مصدوم داشت، که ده مصدوم از افراد واحدهای مختلف دچار مشکل تنفسی شده بودند که توسط کارشناسان اورژانس اقدامات درمانی سریعاً آغاز گردید و بلافاصله اقدامات حمایتی جهت حفظ راه هوایی برای مصدومین انجام شد. سه مصدوم نیز که دچار ضعف و بی حالی شده بودند در محل حادثه اقدامات درمانی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ مصدوم حادثه توسط اورژانس پیش بیمارستانی قزوین به بیمارستان رجایی قزوین منتقل شدند. اتوبوس آمبولانس اورژانس نیز در حال آماده‌باش در محل حادثه حاضر شد تا در صورتی که حادثه مصدومین بیشتری داشت، آن‌ها را به بیمارستان انتقال دهد.

source

توسط spideh.ir