به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، اعظم روانشاد امروز _دوشنبه سی‌ام مهر_ در چهارمین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی‌وششمین جشنواره تئاتر استان با بیان اینکه هنرمندان لرستانی همواره در جشنواره‌های مختلف افتخارآفرین بودند، اظهار کرد: از ظرفیت تئاتر استان می‌توان برای رعایت حقوق شهروندی و پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی بهره برد.

وی افزود: هنرمندان می‌توانند برای توسعه شاخص‌های فرهنگی و هنری در استان با مدیریت شهری تعامل داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن تقدیر از همکاری‌های سازمان فرهنگی، هنری و شهرداری خرم‌آباد در برگزاری سی‌وپنجمین دوره این جشنواره گفت: مشارکت شهرداری‌ها با انجمن هنرهای نمایشی استان موجب پیشرفت و پویایی بیشتر تئاتر استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشنواره دوازدهم تا چهاردهم آبان در خرم‌آباد برگزار می‌شود، افزود: تئاتر خیابانی می‌تواند با ویژگی‌های اجرایی خاص خود تأثیر به‌سزایی در روند توسعه فرهنگی شهری ایفا کند.

اسفندیار علیزاده، مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری شهرداری خرم‌آباد نیز در این جلسه گفت: این سازمان آمادگی گسترش همکاری‌های مشترک را دارد.

وی افزود: این سازمان در اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی برای ارتقای فکری و ذهنی شهروندان با اداره کل فرهنگ و ارشاد استان همکاری می‌کند و آمادگی خود را برای برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های مشترک با فعالان این حوزه و گروه‌های نمایشی اعلام می‌کند.

source

توسط spideh.ir