به گزارش همشهری آنلاین، خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس تهران دوشنبه شب بعد از شکست مقابل السد در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: بازی خوبی ارائه دادیم. اگر بخواهم موارد زیادی هست که می‌توانم در خصوص بازی بگویم. پرس خوب و بالایی داشتیم و بازیکنان در این زمینه نمایش خوبی داشتند و به السد شانسی ندادیم.

وی افزود: موقعیت‌های زیادی به وجود آوردیم. اگر نیمه اول را دقت کنید ما برنده بازی بودیم و موقعیت‌های داشتیم که می‌توانستیم گل بزنیم. السد نیز تیم خیلی خوبی است باورش سخت است که نتوانستیم موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کنیم و آنها بدون اینکه بتوانند موقعیتی ایجاد کنند به گل رسیدند.

او ادامه داد: اگر بخواهم بر اساس آنالیز صحبت کنم به نظرم ما خوب بازی کردیم و خوب پرس کردیم و فرصت‌هایی به وجود آوردیم. بازیکنان ما در کار پرس خوب بودند اما نتوانسیتم از فرصت‌ها استفاده کنیم و گل بزنیم. در نیمه اول فرصت‌هایی برای گل‌زنی داشتیم. قبول داریم السد تیم خوبی است ولی ما در پرس خوب بودیم. باورش سخت است که این فرصت‌ها چطور به گل تبدیل نشدند. از طرفی متاسفانه زمانی گل خوردیم که مشکل جدی روی دروازه ما ایجاد نشده بود.

گاریدو همچنین گفت: در نیمه اول بعد از آن بازی خوب انتظار داشتیم که با برد به رختکن برویم. اینکه بازی خوبی انجام دادیم اما روی یک فرصت گل خوردیم اتفاق خوبی نیست. در نیمه دوم هم بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانیم یک لیست بلند از فرصت‌هایی که داشتیم بنویسیم. نمی‌دانم در VAR چرا خوش شانس نبودیم. بارها بازی را به خاطر VAR نگه داشتند. بازیکنانم می‌توانند امروز به خاطر بازی‌ای که انجام دادند مغرور باشند اما ما باختیم و این فوتبال است و گاهی وقت‌ها مستحق پیروزی هستیم و تنها راه این است که دوباره تلاش کنیم. بازی برابر الاهلی و السد نشان می‌دهند که عملکرد خوبی داشتیم. با همین انگیزه که داریم باید در بازی بعد حاضر شویم تا برنده شویم.

source

توسط spideh.ir