به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری امروز _پنجشنبه هشتم آذر_ در آئین تجلیل از سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری اصفهان در چهارمین دوره فرایند ارزیابی تعالی سازمانی ۱۴۰۳ اظهار کرد: تعالی سازمانی با تلاش‌های مداوم برای ایجاد یک چهارچوب داخلی از استانداردها و فرآیندها با هدف مشارکت و ایجاد انگیزه در کارکنان برای ارائه محصولات و خدماتی که نیازهای مشتری را در چارچوب انتظارات تجاری برآورده می‌کند، تعریف می‌شود.

وی افزود: تحلیل تعالی سازمانی در شهرداری اصفهان به عنوان یک موضوع مهم در مدیریت شهری محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: در این راستا، سازمان با یک موقعیت جامع برای بهبود عملکرد و ارتقا کیفیت خدمات در شهرداری اصفهان بررسی می‌شود.

حیدری تصریح کرد: بهبود خدمات و پاسخگویی به نیازهای کیفی شهروندان یکی از مؤلفه‌های مهم در تعالی سازمانی بشمار می‌رود.

وی با بیان اینکه تعالی سازمانی در شهرداری اصفهان با استفاده از مدل‌های مدیریتی مانند EFQM به تقویت عملکرد سازمان‌ها کمک می‌کند، تصریح کرد: این مدل‌ها به شناسایی نقاط قوت و ضعف، بهبود مستمرها و افزایش رضایت ذی‌نفعان کمک می‌کند. همچنین با ایجاد فرهنگ و نوآوری، کارها در تصمیم گیری ها مشارکت می‌کنند و در نتیجه کارایی و کیفیت خدمات افزایش می‌یابند.

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: اجرای تعالی سازمانی به شهرداری امکان می‌دهد تا در توسعه پایدار و بهبود کیفیت زندگی گام بردارد.

بهبود خدمات و پاسخگویی به نیازهای کیفی شهروندان از مؤلفه‌های تعالی سازمانی است

به گزارش ایمنا، چهارمین دوره فرایند ارزیابی تعالی سازمانی همراه با آئین تجلیل از سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری اصفهان به همت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با حضور معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد.

در پایان این آئین از سازمان‌های برتر شهرداری اصفهان تجلیل و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به عنوان یکی از سازمان‌های برتر شناخته شد.

source

توسط spideh.ir