خلاصه بازار امروز
بازار امروز اگرچه شروع مثبتی داشت اما در ادامه متعادل پیش رفت و نقش فروشندگانش پررنگ تر شد. در نهایت شاخص کل با از دست دادن ۳۷۰۰ واحد در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۱ هزا رواحد به کارش خاتمه داد و حقیقیها ۱۴۵ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. ارزش معاملات خرد نیز به ۴ همت رسید.
نمادهای شرنگی و نوری صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای اهرم و خودرو بیشترین حمایت را از سوی حقوقیها داشتند.


۱۱:۴۳⏰
ارزش معاملات خرد بازار تا این لحظه ۳ هزار میلیارد تومان است و شاهد افت ارزش معاملات در پروسه پولبک احتمالی شاخص کل هستیم.


۱۱:۲۸⏰
کاما که نخستین معاملات امروز خود را از ۴۰۱ تومان استارت زده بود اکنون در قیمت ۴۱۵ تومان بالاتر از ۴ درصد مثبت داد و ستد می‌شود.


۱۰:۵۰⏰
نوین حدود ۱۸۱ تومان و تماماً توسط حقیقی‌ها دست به دست می‌شود.


۱۰:۴۹⏰
خریداران فاسمین که ۸۳ درصد آنها را حقیقی‌ها تشکیل داده‌اند با خرید ۵,۶ میلیون سهم از آن ۸۰ درصد از حجم مبنایش را پر کردند.


۱۰:۴۸⏰
خودرو که طی روزهای اخیر به حمایت مهم ۳۰۰ تومانی واکنش مثبت نشان داده بود، امروز بین ۳۱۰ تا ۳۲۳ تومان نوسان کرد و اکنون حوالی ۳۱۸ تومان ۲,۴ درد مثبت با حمایت ۲۱ درصدی حقوقی‌ها دنبال می‌شود.


۰۹:۵۹⏰
غزر با برتری بیش از ۲ برابری قدرت خریدار به فروشنده در محدوده ۲۳۹ تومان ۰,۶ درصد مثبت در حال جابه‌جایی است.


۰۹:۵۸⏰
ومعادن در حالی محدوده ۳۲۶ تومان ۱,۶ درصد منفی را تجربه می‌کند که اخیراً افزایش سرمایه خود را از ۱۹,۲۴۲ میلیارد تومان به ۳۰ هزار میلیارد تومان ثبت کرد.


۰۹:۵۷⏰
تا اینجا خالص ارزش معاملات خرد به ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده و تراز پول خرد سهام و حق تقدم‌ها مثبت ۳۳ میلیارد تومان است.


۰۹:۴۲⏰
خساپا به صف خرید سنگین نشسته است و کمی هیجان در این گروه افزایش یافته است.


۰۹:۴۱⏰
خودرویی‌ها با اقبال مجدد بازار همراهند. نمادهای خودرو و خگستر با افزایش بیش از ۲ درصدی قیمت در حال معامله هستند، خساپا نزدیک به محدوده حداکثری قیمت در حال معامله است


۰۹:۴۰⏰
دکوثر در قیمت ۱۴،۴۹۰ ریال صف خرید ۲.۵ میلیونی تشکیل داده است.


۰۸:۵۵⏰
وضعیت بازار در مرحله پیش گشایش؛
بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان صف خرید به صدرنشینی کازرو، وایرا، وسدید، دهدشت و پارتا
حدود ۱۶۰ میلیارد تومان صف فروش به صدرنشینی وثنو، وجامی، کارام، فکمند و فنرژی

source

توسط spideh.ir