پایه میکروفون
+MV7 جدید به‌روزرسانی قابل توجهی از میکروفون MV7 USB/XLR است و برای … [+] پادکست‌ها و پخش‌کننده‌های زنده طراحی شده است.
ShureShure تقریباً یک قرن است که میکروفون های عالی تولید می کند. با مدل‌های کلاسیک مانند SM58 و SM7B، این برند برای دهه‌ها مورد علاقه موسیقیدانان و پخش‌کنندگان بوده و میلیون‌ها دلار فروخته است. جدیدترین مدل Shure میکروفون دینامیک جدید MV7+ است. این محصول جدید تکامل یافته نسل قبلی خود، MV7 محبوب است، اما با برخی تغییرات مهم و نوآورانه، از جمله پردازش صوتی پیشرفته و ویژگی های قابل دسترسی با نرم افزار.
Shure MV7+ دارای USB و. رابط های XLR، درست مانند MV7. مدل جدید دارای رابط USB-C به جای USB Micro B مورد علاقه MV7 است. XLR میکروفون را قادر می سازد تا با یک رابط صوتی حرفه ای مانند Focusrite Scarlett عالی متصل شود و یک کانال غیرفعال مجزا از جریان USB میکروفون است.
با این حال، سس مخفی Shure MV7+ پردازش سیگنال دیجیتال داخلی آن با جلوه های صوتی حرفه ای است که با استفاده از نرم افزار جدید MOTIV Mix Shure قابل دسترسی است. MV7+ مانند نسل قبلی خود برای پخش کننده ها، پادکست ها و نوازندگان طراحی شده است. این یک انتخاب ایده آل برای هر کسی است که دوست دارد میکروفون داینامیک کلاسیک Shure SM7B داشته باشد، اما ممکن است چیزی کمی ساده تر برای استفاده را دوست داشته باشد. MV7+ دارای یک خروجی هدفون 3.5 میلی متری برای نظارت بر ورودی و همچنین برای انتقال صدا از رایانه میزبان است، خواه آهنگ پشتیبان یا جلسه زوم باشد.
صفحه پشتی Shure MV7+ دارای کانکتورهای USB-C و XLR و همچنین خروجی هدفون 3.5 میلی متری برای نظارت بر … [+] است.
John Schulz PhotographThe MV7+ یک میکروفون با سیم‌پیچ متحرک پویا با الگوی پیکاپ قطبی کاردیوید است که می‌تواند صدایی با کیفیت پخش را ضبط کند، حتی اگر در فضایی مانند یک استودیو ضبط صدا از آن استفاده نشود. به لطف فناوری پیشرفته Voice Isolation Shure، MV7+ می تواند تقریباً در هر مکانی صدایی با کیفیت استودیو تولید کند. این فناوری روی صدای کاربر تمرکز می‌کند و در عین حال صداهای پس‌زمینه حواس‌پرتی را فیلتر می‌کند و به هر کسی این امکان را می‌دهد تا یک اتاق اضافی را به یک استودیوی ضبط تبدیل کند.
اطلاعات بیشتر از مشاور فوربس بهترین حساب های پس انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب های پس انداز سود 5% در سال 2024ByCassidy HortonContributorShure MV7+ جدید شیک و مملو از فناوری جدیدی است که با استفاده از نرم افزار MOTx می تواند …
عکاسی جان شولز DSP نوآورانه در MV7+ ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند حالت سطح خودکار، استاپر دیجیتالی، حذف‌کننده بی‌درنگ، کمپرسور، فیلتر High-Pass و حتی تنظیمات Reverb را برای ابزارهای ضبط فراهم می‌کند. ابزار Real-Time Denoiser برای حذف صداهای مزاحم پس زمینه و در اتاق هایی که آکوستیک ضعیفی دارند ایده آل است. این دستگاه با فناوری Shure’s Voice Isolation کار می کند تا صدای عالی را تقریباً در همه جا ارائه دهد. شیشه جلوی فوم MV7+ نیز کمی بلندتر شده است تا یک شکاف هوا بین کپسول و شیشه جلو ایجاد شود که مواد منفجره را کاهش می دهد. یک جلوه دیجیتال Popper Stopper آخرین رد پاپ های ناخواسته را بدون نیاز به فیلتری که از نظر بصری حواس پرتی را پرت می کند حذف می کند.
میکروفون جدید همچنین دارای یک حالت سطح خودکار بهبود یافته است که تنظیم سطح ضبط ایده آل را آسان می کند. تنظیمات هوشمند در تنظیمات بهره با در نظر گرفتن فاصله بلندگو تا میکروفون، سطح صدای منبع و پویایی یک اتاق انجام می شود و به طور خودکار سطح صدای متعادلی را تولید می کند.
یکی دیگر از ویژگی های هیجان انگیز DSP تنظیمات جدید Reverb با سه نوع افکت مختلف است: Plate، Hall و Studio. سطوح شدت را می توان با استفاده از نرم افزار MOTIV Mix Shure تنظیم کرد و تنظیماتی برای عمق و غنای هر افکت وجود دارد.
Shure MV7+ دارای یک کنتور برق نوآورانه است که دارای صفحه لمسی LED قابل تنظیم است. از پنل … [+] می توان برای تنظیم سطوح بهره یا خروجی هدفون استفاده کرد.
عکاسی جان شولز یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد Shure MV7+ پنل لمسی LED آن است. Shure کنترل‌های بی‌دردسر MV7 را حذف کرده و به جای آن در نرم‌افزار MOTIV Mix تعبیه کرده است. کاربران می توانند از بین 16.8 میلیون رنگ برای شخصی سازی تجسم سطوح صدا بر روی پنل انتخاب کنند و حتی یک اثر پالس محیطی نیز داشته باشد. ضربه زدن به هر نقطه از پانل بلافاصله میکروفون را بی صدا می کند تا بتوانید در حین صحبت با همکار خود کمی استراحت کنید یا حریم خصوصی داشته باشید.
با استفاده از نرم افزار جدید MOTIV Mix Shure که در حال حاضر در نسخه بتا برای ویندوز و macOS در دسترس است، می توان تمام فناوری و نوآوری های تعبیه شده در MV7+ را باز کرد. MV7+ دارای گواهینامه MFi است و اتصال آن به iPhone یا iPad و استفاده از برنامه MOTIV Shure را امکان پذیر می کند.
نرم افزار جدید MOTIV Mix به کاربران امکان می دهد تا پنج کانال جداگانه ضبط و مسیریابی ایجاد کنند. این نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته برای تنظیم دقیق صدای میکروفون با سطوح بهره و آن افکت های DSP است.
تابستان امسال، کیت پادکست Shure MV7+ (شامل میکروفون و پایه میکروفون Gator) با قیمت‌هایی از 299 دلار شروع می‌شود.
میکس کانال ShureMOTIV Mix می تواند چندین منبع صوتی را با هم ترکیب کند تا بتوان آنها را ضبط، نظارت کرد یا برای پخش زنده یا ضبط میکس کرد. این نرم افزار تقریباً با هر منبع صوتی از جمله میکروفون های USB شخص ثالث کار می کند. هر پنج کانال صوتی را می توان به عنوان آهنگ جداگانه یا در یک کانال ترکیبی ضبط کرد.
همچنین یک ویژگی جدید Soundcheck وجود دارد که تنظیمات را آزمایش و بهینه می کند. یک مانیتور Mix Slide خروجی MV7+ را با کانال پخش صوتی رایانه میزبان ترکیب می کند. Shure همچنین به من اشاره کرد که برنامه های بزرگی برای برنامه MOTIV Mix دارد، بنابراین از دیدن برخی ویژگی های پیشرفته پادکست در آینده تعجب نخواهم کرد. MOTIV Mix می تواند خود را به عنوان یک رقیب جدی برای نرم افزار عالی Streamer X RØDE که تقریباً همین کار را انجام می دهد، تثبیت کند.
نرم افزار MOTIV Mix برای Shire MV7+ جدید یک برنامه پیچیده است که دسترسی به جلوه و پردازش ویژه میکروفون [+] را فراهم می کند.
Mark SparrowVerdict: میکروفون جدید داینامیک Shure MV7+ اتصال USB و XLR را ارائه می دهد. مملو از ویژگی‌های پیشرفته و فناوری پیشرفته است که می‌تواند صدای حرفه‌ای را ارائه دهد، مهم نیست کجا و چه چیزی ضبط می‌شود. Shure MV7+ بسیاری از ویژگی‌های SM7B کلاسیک را دارد، اما به لطف نرم‌افزار تنظیم آن بسیار آسان‌تر است. MV7+ برای پخش پادکست، پخش زنده و حتی پخش خانگی ایده آل است. صدای غنی و گرم آن باعث محبوبیت آن در بین نوازندگان و هنرمندان صدا خواهد شد. با این حال، نرم افزار MOTIV Mix قدرت واقعی در پشت میکروفون است و MV7+ را از یک میکروفون پویا سطح بالا به یک استودیوی ضبط قدرتمند تبدیل می کند که برای سخنرانی و موسیقی ایده آل است. بسیار توصیه شده.
قیمت و در دسترس بودن: میکروفون پادکست Shure MV7+ در دو رنگ سیاه و سفید در دسترس خواهد بود. MV7+ مشکی هم اکنون در Shure.com و خرده فروشان منتخب موجود است و قیمت آن 279 دلار است. تابستان امسال، MV7+ سفید با قیمت 279 دلار به همراه بسته‌ای ویژه، کیت پادکست MV7+ که شامل میکروفون مشکی و پایه میکروفون Gator است، با قیمت‌ها از 299 دلار شروع می‌شود.
اطلاعات بیشتر:
مشخصات فنی:

* نوع: پویا (کویل متحرک).
* الگوی قطبی یک طرفه (کاردیوئید).
* مبدل A/D: 16 یا 24 بیتی، 44.1 یا 48 کیلوهرتز
* پاسخ فرکانس 50 هرتز تا 16000 هرتز.
* محدوده بهره قابل تنظیم: 0 تا +36dB.
* حساسیت XLR: -55dBV/Pa (1.78 میلی ولت) در 1 کیلوهرتز
* حساسیت USB: -33dBFS/Pa در 1 کیلوهرتز.
* حداکثر SPL USB: 128dB SPL.
* DSP روی برد: حالت سطح خودکار، استاپر دیجیتالی پوپر، حذف نویز بی‌درنگ، لغزنده تن، Reverb، کمپرسور، محدودکننده، فیلتر بالاگذر.
* خروجی هدفون: 3.5 میلی متر (1/8 اینچ).
* برق مورد نیاز: USB Audio Class 2 (UAC2)، از طریق USB Bus Power (USB 2.0 یا بالاتر)
* دارای گواهی MFi: بله.
* امپدانس خروجی XLR: 350Ω در 1 کیلوهرتز.
* نوع رابط: USB-C و XLR.
* نوع نصب: پایه نخی 5/8″-27.
* وزن: 573.5 گرم (1.26 پوند).
* ابعاد: طول 169.5 میلی متر، قطر 90 میلی متر (در یوغ، شامل دستگیره های قلابدار).
* ابعاد MV7+ در یوغ: 164mm H x 207mm L x 90mm.
من را در لینکدین دنبال کنید. Mark SparrowFollowingI صدای مصرف کننده، گجت ها، مک های اپل و عکاسی دیجیتال را پوشش می دهد. من عاشق فناوری سرگرم کننده، خلاق و سازنده هستم. من جالب ترین و خلاقانه ترین ابزارها را شکار می کنم تا بدانید چه چیزی ارزش خرید دارد.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط spideh